Τρίτη, 20 Φεβρουαρίου 2018

Στόχος του συνεδρίου

Μέσα από τις παρουσιάσεις των ελληνικών case studies αλλά και τη γνώση που θα μεταφέρουν οι keynote παρουσιάσεις των διεθνών ομιλητών, το συνέδριο θα διερευνήσει το προφίλ και τις ιδιαιτερότητες των νέων σήμερα και πώς αυτές διαμορφώνουν τις σχέσεις τους με τον επιχειρηματικό κόσμο και με τα brands.

Παράλληλα, θα προσφέρει χρήσιμα insights, δημιουργικές προτάσεις και «εργαλεία» που χρειάζονται όλοι όσοι επιθυμούν να «μιλούν» αποτελεσματικά στους νέους, να χτίζουν τη στρατηγική τους marketing και να συνδέονται εποικοδομητικά με την πιο «προσοδοφόρα» και ως σημαντική για τους marketers δημογραφική ομάδα.

Τέλος, το συνέδριο θα προσφέρει ευκαιρίες networking σε όσους ασχολούνται με αυτήν την αγορά, καθώς επίσης και με τους διεθνείς ομιλητές μέσα από τα στοχευμένα One2One session.

  • ΧΟΡΗΓΟΣ
  • ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΗΣ
  • ΧΟΡΗΓΟΣ ΔΙΕΡΜΗΝΕΙΑΣ
  • CONFERENCE EXPERIENCE SPONSOR