Τρίτη, 20 Φεβρουαρίου 2018

Είσοδος Χρήστη

Μιχάλης Παρεδράκος

Managing Director, avakon+

Μιχάλης Παρεδράκος
Μιχάλης Παρεδράκος

Ο Μιχάλης είναι Strategic Planner με θητεία σε agencies όπως η Ogilvy & Mather και η Lowe And Partners. Είναι πλέον Managing Director στην avakon+, ένα από τα γνωστότερα ελληνικά Digital Agencies. Το 2014 η ιστοσελίδα The planning Salon τον συμπεριέλαβε στη λίστα με τους 50 καλύτερους planners της χρονιάς, ενώ προσωπικό του blog, The Curious Brain θεωρείται ένα από τα κορυφαία στο κόσμο.

Σύνοψη παρουσίασης
« Does Gen Z Hate our Ads?»

Οι νεότεροι καταναλωτές είναι από τα πιο «δύσκολα» κοινά για να επικοινωνήσουν οι μάρκες και σε γενικές γραμμές «μισούν» τις διαφημίσεις. Υπάρχουν άραγε κάποιες μορφές διαφήμισης που προτιμούν οι νέοι… αν έχουν τέτοιες προτιμήσεις;

Ομιλητές

Keynote Speaker Tom Palmaerts O Tom Palmaerts είναι keynote speaker και trend consultant σε θέματα που άπτονται του youth culture. Συνεργάζεται με brands όπως Callebaut, Clariant, Coca-Cola, HP, Palm, PwC, Sony Music, Hello Bank και BNP Paribas Fortis.
International Speaker Olly Rzysko O Olly Rzysko διαθέτει 15 χρόνια εμπειρίας στο retail σε ολόκληρη την Ευρώπη και τα τελευταία 5 χρόνια δραστηριοποιήθηκε στο χτίσιμο της παρουσίας της Primark στα social media και στο online γενικά.
International Speaker Jordan Schwarzenberger Φεύγοντας από το σχολείο στα 18 και εγκαταλείποντας το Kings College μετά από 3 μήνες, ο Jordan εντάχθηκε στο δυναμικό του VICE ως full time creative, όπου έκανε την πρακτική του από τα 17. Μετά από 10 μήνες, τον Μάρτιο 2017 εντάχθηκε στο LADbible Group, το 2ο μεγαλύτερο media property για online video στον κόσμο, με σκοπό να βοηθήσει στο λανσάρισμα το νεοσύστατο δημιουργικό agency, Joyride.
  • ΧΟΡΗΓΟΣ
  • ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΗΣ
  • ΧΟΡΗΓΟΣ ΔΙΕΡΜΗΝΕΙΑΣ
  • CONFERENCE EXPERIENCE SPONSOR